Kiss me out of the bearded barley.

在麥田外吻我吧
Nightly, beside the green, green grass.

每晚在青翠的草地旁
Swing, swing, swing the spinning step.

搖擺著,在旋轉的舞步下搖擺著
You wear those shoes
and I will wear that dress.

你若穿上那雙鞋子,我也會穿上那件洋裝
Chorus:

Oh, kiss me beneath the milky twilight.

在乳白色的暮光下吻我吧!
Lead me out on the moonlit floor.

帶領我步出那月光照耀大地
Lift your open hand.

將你張開的手抬起
Strike up the band
and make the firefli es dance,

讓樂隊演奏著,讓螢火蟲隨之起舞
silver moon's sparkling.

銀色月光正閃耀著呢!

So kiss me.

所以吻我吧!


Kiss me down by the broken tree house.

在破舊的樹屋下吻我吧!
Swing me upon its hanging tire.

讓我在吊著的輪胎鞦韆上擺盪著
Bring, bring, bring your flowered hat.

帶上吧!帶上你那花帽子
We'll take the trail marked
on your father's map.

讓我們沿著你父親地圖上的記號去旅行


Oh, kiss me beneath the milky twilight.

在乳白色的暮光下吻我吧!
Lead me out on the moonlit floor.

帶領我步出那月光照耀大地
Lift your open hand.

將你張開的手抬起
Strike up the band
and make the firefli es dance,

讓樂隊演奏著,讓螢火蟲隨之起舞
silver moon's sparkling.

銀色月光正閃耀著呢!

So kiss me.

所以吻我吧!

 

上一篇連結--->【中英歌詞】Her Name Is Alice

下一篇連結--->【中英歌詞】Red

arrow
arrow
    文章標籤
    kiss me 中英 翻譯
    全站熱搜

    微笑月喵喵 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()